wtorek, 29 lipca 2014

~Miniaturka~ Szary świat


  Witajcie :* 
Nazywam się Natalia i postanowiłam , że na blogu mojej koleżanki udostępnie moją miniaturkę. Chciałabym się dowiedzieć czy nadaje się do pisania ;) Liczę
 na szczere komętarze.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 W pewnym świecie gdzie istniała tylko szarość a ludzie nie wiedzieli co to szczęście urodziła się dziewczynka , inna od całego świata. Nazywała się Muza. Miała w sobie tyle pasji i optymizmu, że każdy by ją pokochał. Ale w tym świecie było inaczej.Ludzie nie nawidzili ją za jej dobroć, urodę i optymizm  - nawet jej rodzice. W wieku 16 lat wyrzucili ją z szarego , bez miłości domu.Muza włócząc się bez sensu i słuchają obelg ludzi znalazła na środku ulicy pudełko.Uklękła i otworzyła go. W pudełku były kredy o rozmaitych kolorach.Chwyciła i narysowała ogromny rysunek przedstawiające drewniane okno a za oknem drzewa i kwiaty których nikt
 nigdy nie widział.Ludzie od razu się zebrali. Dziewczyna była gotowa na obelgi ale ku jej zdziwieniu ludzie płakali i się uśmiechali. Rodzice Muzy od razu ją przytulili i przeprosili.
Od tego dnia każdy się uśmiechał a świat przepełnił się kolorami.



                THE END :D

Myślę, że się podobało :* 
Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podobało. WYobraziłam sb ten rysunek musiał być piękny <3

    http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna miniaturka :) Ten rysunek musiał być przepiękny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra miniaturka. Akcja i fabuła jeszcze lepsze, nie spotkałam się z taką tematyką twórczości. Szkoda tylko, że nie rozwinęłaś tego bardziej. Cóż, czego ja mogę wymagać to miniaturka.
    Teraz pora na błędy:
    *nie nawidzili - nienawidzili (nie ma takiego wyrazu nawidzili)
    *słuchają - słuchając (tyczy się to do zdania ,,(...)słuchają obelg(...)" z pewnością literówka, ale musisz uważać, niekiedy psuje to odpowiedni zarys zdania :))
    *,,Uklękła i otworzyła go" - (powinno być je. Pudełko to r. nijaki)
    *,,Chwyciła i narysowała ogromny rysunek (...)" - (brakuje tylko po wyrazie ,,Chwyciła" je).
    *Pamiętaj przed, ,,który" przecinek.
    *Nie powtarzaj się. W jednym zdaniu nie powinnaś, używać dwa razy tych samych wyrazów.

    Jeśli nie jesteś pewna co do pisowni, odwiedź google, lub znajdź dobre słowniki, które pomogą Ci w pisaniu :)
    Ogólnie bardzo podoba mi się Twoja inwencja, fantazja, którą tutaj opublikowałaś :) Z takimi pomysłami możesz pisać, jednak na początek, tak jak mówiłam: słowniki lub google! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muza! Jak 9 Muz w mitologii Greckiej XD Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej gdzie następny post? Czekam czekam i się nie mogę doczekać http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń