wtorek, 24 lutego 2015

~Pierścień~

*Lili*
        Odkąd pojawiła się Sabha dni w Hogwardzie ciągnęły się niemiłosiernie, a na dodatek były pełne na pięcia, co przyniesie jutro. Na całe szczęście byli blizniacy... Ach... w głowie mam ostatni pocałunek; jego uśmiech i  twarz pokrytą rumieńcami, oczywiście całą magiczną chwilę przerwał mój ukochany braciszek, który musiał się pochwalić czymś Fredowi i Georgowi. Nadal nie wiem co to było ale nie zwykle go to pod jarało. Na razie siedzę na nudnej lekcji wróżbiarstwa i piszę w "pamiętniczku". Moje stosunki z Hermioną znacznie się polepszyły. Spędzałyśmy ze sobą wieczory, ponieważ Luna miała dużo nauki. Przed lekcja wróżbiarstwa rozmawiałam z Harrym. Śnił nam się ten sam sen; pierścień z wymieszanymi kolorami : czerwony,zielony,żółty,fioletowy,niebieski i czarny. A następnie biały wilk. Wiem tylko co oznaczają poszczególne kolory:
Czerwony pierścień noszą przedstawiciele wampirów,
Zielony noszą przedstawiciele łowców ( Sabha )
Żółty noszą przedstawiciele wilkołaków ( Kiedyś widziałam taki pierścień na palcu Remusa )
Fioletowy przedstawiciele elfów i wróżek
Niebieski... moja mama nosiła taki pierścień więc zakładam,że przedstawiciele czarodziejów
Czarny noszą czarnoksiężnicy oraz "Cienie"
Nadal zastanawiam się co oznaczał biały wilk.

***************************************************
 Nastał wieczór Lili siedziała z Hermioną, Harrym i Ronem.
- Profesor  Mcgonagall mówiła nam, że będą nowe lekcje.- powiedział Ron
- Ciekawa jestem co to będzie. - odpowiedziała Hermiona - Lili miałam ci przekazać, że profesor Dumbledore oczekuje cię w swoim gabinecie - Hermiona zwróciła się do Lili


********************************************************************
POWRAAACAM :D
O to krótki rozdział, co o nim sądzicie ? I jak myślicie co może oznaczać biały wilk.
Dlaczego powróciłam?
Ponieważ, dostałam ogromnej wenny. Również założyłam drugiego bloga "Śpiew słowika". Myślę,że będzie aktywność na blogu. Również liczę na słowa krytyki, mówię o takiej krytyce w której będzię zawarte co się nie podobało itp.



Czytasz - komentujesz.
Każdy komentarz liczy się dla mnie bardzo <3 

3 komentarze:

  1. Czytałam już w tamtym roku Twojego bloga i zostawiłam komentarz :) wcześniej podpisywałam się jako Tymbarkowa. Twój styl pisania od tamtego czasu zmienił się, na lepsze oczywiście ;) widzę jednak kilka błędów mimo to wierzę, że sama będziesz to zauważać i poprawiać. Czym więcej będziesz pisać, tym lepiej będzie Ci to wychodzić.
    A co do fabuły to robi się bardzo ciekawie :) Fred i Lili? Podoba mi się :)
    Mam prośbę, mogłabyś mnie informować o nowych notkach na moim blogu w komentarzach pod nowym postem? :)
    Pozdrawiam i życzę weny :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach,jak miło <3 Oczywiście,że będę informować. Lubie czytać twojego bloga i dziwne by było gdybym nie zostawiła po sobie śladu. I jeszcze raz dziękuję <3

      Usuń
  2. O co chodzi z tym białym wilkiem? :D Fred i Lily cudowne połączenie :* Żądam kolejnego rozdziału!!!
    Pozdrawiam
    Draco Malfoy

    OdpowiedzUsuń